Bugün, 14 Aralık 2017 Perşembe

Get the Flash Player to see this player.

İZNİK TSO
İZNİK'İ TANIYALIM
E-BÜLTEN

    
ANKET
Odamızın çalışmalarını yeterli buluyor musunuz?
DÖVİZ KURLARI
DövizAlışSatış
  Amerikan Doları 0.0000 0.0000
  Euro 0.0000 0.0000
  İngiliz Sterlini 0.0000 0.0000
  İsveç Kronu 0.0000 0.0000
  İsviçre Frangı 0.0000 0.0000
  Japon Yeni 0.0000 0.0000
SİTE İSTATİSTİKLERİ
Şu an................. 2
Bugün.................839
Toplam.................1579276
GENEL SEKRETERLİK
izniktso_genelsekreter

Nuray YLDIRIM

Genel Sekreter

Telefon:
(0224) 757 1576
(0224) 757 6506

nyildirim
@izniktso.org.tr

GÖREVLERİ

1- Odanın idari işlerini ve yazışmalarını yürütmek,
2- Ülke ekonomisi ve İZNİK ekonomisi ile ilgili ekonomik görüşler oluşturmak,
2- Personelinin atanması, cezalandırılması vb.. konusunda Yönetim Kuruluna öneride bulunmak,
3- Verilecek belgeleri düzenlemek ve düzenlenmesine esas olacak bilgilerin toplanmasını sağlamak,
4- Oda bütçesini hazırlamak ve yönetim kuruluna sunmak,
5- Demirbaş ve ayniyat kayıtlarının düzenlenmesini ve saklanmasını sağlamak,
6- Yönetim Kurulunca görevlendirilmişse, Ticaret Sicili işlerini yönetmek ve yürütmek,
7- Yayın işlerini yönetmek,
8- Personelin özlük işlerine ilişkin kayıtların ve sicillerin düzenli olarak tutulmasını sağlamak,
9- Yönetim Kurulunca devredilen yetkileri kullanmak,
10- Oy kullanmamak koşuluyla Meslek Komiteleri toplantılarına katılmak
11- Yönetim Kurulu Meclis Üyeleri ve tüm misafirlerin ikram ve ağırlama hizmetlerinin yapılması
12- Fatura tasdikleri
13- Rayiç fiyat tesbiti
14- Bina, makina, inşaat, imal ve malzeme değer ekspertiz talepleri
15- Komite toplantıları (ticaret gurupları)
16- Ticari faaliyet sonucu oluşan fire tespitleri ile ilgili çalışma yapmak
17- Resmi kurumlara temsilci bildirimleri
18- Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile ilgili çalışmalar yapmak
19- Barkod talepleri ile ilgili çalışmalar
20- Bilirkişi bildirim çalışmaları
21- Tarifeye tabi mal ve hizmetler için Azami Fiyat Tarifelerinin belirlinmesi ile ilgili çalışmalar yapmak
22- ATR, EUR.1 ve form a belgelerinin incelenip onaylanması
23- Menşe şehadetnamesi incelenip onaylanması
24- Ata karnesi verilmesi
25- İhracat ile ilgili fatura anlaşma vb. belgelerin incelenip onaylanması
26- Aylık veya dönem itibarıyla ihracat raporları ile ilgili bilgiler
27- Kıyaslamalı ihracat istatistiki bilgiler
28- Firmaların ülke ve madde bazında ihracat bilgileri
29- İhracatçı firmaların yıllık olarak değer lendirilmesi
30- Yıllık ödül töreni bilgi ve belgeleri
31- Onaylanmış ihracaçı unvanına sahip firmaların basitleştirilmiş işlerinin takibi
32- ATR, EUR.1 ve Menşe Şahadetnamesi ve form a bel. ihr. firmalara tevzii
33- TIR Karnesi Hizmet
34- Kapasite raporu 41 Firmaların üretimleri ve sınai faaliyetleri ile ilgili belge talepleri
35- Teşvik belgesi tamamlama ve süre uzatımı ve yatırım teşvikleri ile ilgili konular
36- Yatırım teşvik belgeleri ile ilgili ekspertiz işlemleri
37- İthalat ile ilgili ekspertiz işlemleri
38- Kullanılmış makina ithalatı ile ilgili ekspertiz işlemleri.
39- Bedelsiz ithalat işlemleri
40- Yurt dışı tamir işlemleri
41- Fiili sarfiyat belgeleri
42- Komite toplantıları (sanayi grupları)
43- Üretim faaliyeti sonucu meydana gelen fire oranları
44- İmalatçı firma listeleri
45- Tek imalatçı belgesi
46- Odanın gelir ve gider bütçelerini hazırlama işlemleri
47- Aidat ve harç tarifelerini düzenleme işlemleri
48- Odanın gayrimenkulleri ile ilgili dükkan devirleri ve kira oranlarının belirlenmesi işlemleri
49- Kaydiye aidat ve munzam aidat tahakkuk ve tahsilatını gerçekleştirme
50- Aidat alacaklarından yasal süresi dolanlar ile ilgili işlemler
iznik_itso İznik Ticaret ve Sanayi Odası Resmi İnternet Sitesi
Belediye İşhanı, Kat-3 İznik / Bursa
iletisim@izniktso.tobb.org.tr